مانچو نگران نیست

[FOTO Friday, 17 February 2006 15:42:20]روبرتو مانچینى سرمربى باشگاه اینترمیلان پس از پخش شایعات مبنى بر پیوستن رافا بنیتس سرمربى لیورپول به اینتر و جانشینى وى اعلام کرد که در مورد آینده اش نگران نیست. پیشتر شنیده شده بود در صورت عدم موفقیت اینتر در جام باشگاه هاى اروپا مانچو کار خود را از دست خواهد داد. مانچینى در این باره گفت: «اینها همه ریسک هاى مربیگرى است وقتى که آنها موفق نمى شوند. پیروزى در جام باشگاه هاى اروپا ریسک است اما این فقط ریسک من نیست. همه براى پیروزى تلاش مى کنند و من امیدوارم در این راستا موفق باشم.» مانچینى همچنین در مورد رفتار خود پس از شکست از یووه عذرخواهى کرد. او در این باره اضافه کرد: «من احترام را زیرپا گذاشتم و مى خواهم علناً عذرخواهى کنم. به نظر من آنها اشتباه کرده بودند ولى رفتار من در قبال داور اشتباه بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد