مانچینى: من مقصر اصلى هستم

[FOTO Thursday, 06 April 2006 15:25:19]یک فصل دیگر براى اینتر بدون کوچکترین بهره اى به پایان رسید. امید اسکودتو که از مدت ها پیش پر کشیده بود و سه شنبه شب خداحافظى دردناک با لیگ قهرمانان آن هم قبل از حضور در نیمه نهایى روبرتو مانچینى سرمربى اینتر خوب مى دانست پس از این شکست انتقادات پیش از گذشته متوجه او خواهد بود و جایگاهش روى نیمکت نراتزورى متزلزل تر از همیشه، اما مانچو پس از پایان مسابقه حرفى براى گفتن نداشت جز اینکه «مسؤول همه مسائل من هستم» پس از این شکست سخت شاید مانچو حتى نمى خواست دهان اش را باز کند انى سعى کرد روحیه خود را حداقل در حد ارایه یک توضیح حفظ کند: «نیمه اول ما خیلى خوب بودیم، اما در نیمه دوم خوب نبودیم و فضاى پیشروى را به اسپانیایى ها هدیه کردیم، اما در هر حال با کمى هوش مى توانستیم گل غیرقابل باور ویارئال را جبران کنیم. به هر حال بچه ها نهایت تلاش خود را به کار بردند.»
مانچو نمى خواهد هیچ یک از شاگردان اش را متهم کند و مى گوید: «مقصر اصلى من هستم. به هر حال گاهى تفکرات یک مربى جواب مى دهد گاهى نه. به هر حال این شکست کاملاً تقصیر من بود.» سرمربى سابق لاتزیو در ادامه مى گوید: «صعود پشت در ما بود و ما آن را از دست دادیم. ویارئال از ما مستحق تر نبود، اما افسوس.» جاچینتو فاکتى مدیر نراتزورى هم درباره این شکست گفت: «درباره مسائل باشگاه در روزهاى آینده صحبت مى کنیم.» فاکتى درباره آینده مانچینى هم مى گوید: «در این مورد هم بعداً صحبت مى کنیم. هر چند هنوز نمى دانم چرا باید یکبار دیگر همه چیز را تغییر دهیم.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد