کوتاه از اینتر

آدریانو باید محروم‌ شود

کارشناسان‌ فوتبال‌ ایتالیا در برنامه‌ ورزشى‌ یکشنبه‌ شب‌هاى‌ کانال‌ مدیاست‌ معتقدند آدریانو به‌ خاطر سیلى‌ که‌ با دست‌ راست‌ به‌ صورت‌ گراندونى‌ بازیکن‌ لیورنو نواخته‌ باید محروم‌ شود. در این‌ صحنه‌ داور به‌ خاطر پشت‌ به‌ صحنه‌ درگیرى‌ نتوانست‌ در این‌ رابطه‌ بازیکن‌ خاطى‌ را جریمه‌ کند.

 

بارسلونا و منچستر به‌ دنبال‌ شیوو

علاوه‌ بر تیم‌هاى‌ بزرگ‌ ایتالیایى‌ 2 تیم‌ صاحب‌ نام‌ بارسلونا و منچستریونایتد هم‌ به‌ دنبال‌ خرید کریستین‌ شیوو مدافع‌ رومانیایى‌ و پرقدرت‌ آ.اس.رم‌ هستند. روزنامه‌ گاتزتا دلواسپورت‌ نوشت‌ این‌ 2 تیم‌ اسپانیایى‌ و انگلیسى‌ هم‌ به‌ جمع‌ میلان، یوونتوس‌ و اینتر اضافه‌ شده‌اند.

 

استانکوویچ‌ شاید به‌ آژاکس‌ نرسد

دژان‌ استانکوویچ‌ به‌ خاطر صدمه‌دیدگى‌ که‌ از ناحیه‌ کمر دارد احتمالاً‌ به‌ بازى‌ مقابل‌ آژاکس‌ هم‌ نخواهد رسید. این‌ هافبک‌ صربستانى‌ در بازى‌ با لیورنو هم‌ غایب‌ بود و شانس‌ حضورش‌ براى‌ جدال‌ فرداشب‌ در آمستردام‌ آره‌نا بسیار کم‌ است.

 

لحظات‌ سخت‌ آدریانو

آدریانو ستاره‌اى‌ است‌ که‌ در این‌ روزها به‌ هیچ‌ وجه‌ در شرایط‌ خوب‌ قرار ندارد. مهاجم‌ برزیلى‌ اینتر اذعان‌ مى‌کند لحظات‌ سختى‌ را در حال‌ سپرى‌ کردن‌ است. او مى‌گوید: گل‌ نزدن‌ و نتیجه‌ نگرفتن‌ تیم‌ باعث‌ شده‌ تا شرایط‌ سختى‌ را پشت‌ سر بگذارم. به‌ وضعیت‌ بدنى‌ خودم‌ اعتماد کامل‌ دارم‌ و از دوستانم‌ به‌ خاطر محبت‌هایشان‌ تشکر مى‌کنم. احساس‌ مى‌کنم‌ که‌ نیاز به‌ آرامش‌ دارم.

 

آدریانو: مى دانم افت کرده ام
آدریانو مهاجم تواناى تیم فوتبال اینترمیلان که طى هفته هاى اخیر در امر گلزنى چندان موفق نبوده افت خود را پذیرفت. او در این باره گفت: «متأسفانه نمى توانم آنچه مى خواهم اجرا کنم. این دوران براى هر بازیکنى ممکن است رخ دهد ولى من به فکر جام جهانى هستم. تمرینات زیادى را طى هفته گذشته انجام دادم و از لحاظ فیزیکى در شرایط خوبى قرار دارم. مقابل آژاکس شانس خوبى براى خودنمایى دارم و قصد دارم آنجا جبران کنم. این بازى براى من بسیار مهم است. امیدوارم همه چیز درست شود

 

مصدومیت مدافعان آژاکس ((  پیش از بازى با اینتر ))
توماس گالاسک مدافع چک تبار تیم فوتبال آژاکس پس از مصدومیتى که در جریان پیروزى شش بر صفر تیمش مقابل روسندال برایش رخ داد بازى تیمش مقابل اینترمیلان در جام باشگاه هاى اروپا را از دست خواهد داد. آژاکس طى تمرینات جمعه زدنگ گرى گرا را نیز به دلیل مصدومیت شانه از دست داد. دنى بلیند سرمربى تیم آژاکس اکنون مجبور است تا از مدافعان کم تجربه خود در میدان استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد