میهایلوویچ تابستان بازنشسته خواهد شد

سینیشا میهایلوویچ ملى  پوش اسبق صربستان و مونته نگرو که اکنون در باشگاه اینتر میلان توپ مى زند پس از ۱۹ سال حضور پیوسته در میدان تابستان آینده قصد خداحافظى از دنیاى فوتبال را دارد. میهایلوویچ که تابستان ۲۰۰۴ به تیم اینتر با مربیگرى دوست خود مانچینى آمد بازیهاى زیادى را در این فصل سرى A به میدان نرفته است. این بازیکن ۳۷ ساله در گفت وگویى با کوریر دلواسپورت گفت: «من تصمیم خود را گرفته ام. فکر مى کنم بهترین کار خداحافظى از فوتبال طى چند ماه آینده باشد. من ۱۹ سال در سطح اول فوتبال جهان بازى کرده ام. شاید بتوانم یک سال دیگر نیز بازى کنم، اما قصد دارم امسال کار را به پایان برسانم.»
میهایلوویچ درباره مربیگرى خود گفت: «من در یوگسلاوى مدرک مربیگرى را کسب کرده ام و در ایتالیا نیز مى خواهم چند دوره بگذرانم. مى خواهم که دستیار دوست خوبم مانچو باشم.»
میهایلوویچ سابقه بازى در رم، سمپدوریا، لاتزیو و اینتر را در سرى A ایتالیا دارد. او براى تیم ملى صربستان و مونته نگرو ۶۳ بازى انجام داده و موفق به زدن ۱۰ گل شده است.
نظرات 2 + ارسال نظر
کیمیانت یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! فروش ویژه کارتهای اینترنت کیمیانت آغاز شد.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید.
با استفاده از سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

رضا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ب.ظ http://lllabadancitylll.blogsky.com

سلام
خیلی جالبه امیدوارم موفق باشید یک سری به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد