ویرى: مطمئنم که به جام جهانى مى رسم

068007.jpg

کریستین ویرى بدون شک یکى از مشتاق ترین بازیکنان براى حضور در مسابقات جام جهانى ۲۰۰۶ است. مهاجمى که على رغم مصدومیت هاى پیاپى همواره سعى بر ارایه استعدادهاى بى نظیرش براى حضور در تیم ملى ایتالیا داشته و انتخاب مارچلو لیپى را براى نقش آفرینى اش در ترکیب برگزیده لیپى بزرگترین آرزوى این فصل خودش خطاب کرده.

ویرى که در میلان عضویت دارد به عنوان بازیکن قرضى به موناکو رفته تا خودنمایى خودش را به بالاترین حد ممکن برساند و در ترکیب اصلى یک تیم دیگر حضورى درخشان تر داشته باشد. حضورى که چشمان سرمربى تیم ملى ایتالیا را جلب کند و او را دچار شک و شبهه ننماید. اکثر کارشناسان فوتبال ایتالیا اعتقاد دارند که ویرى به خاطر مصدومیت گذشته خودش در تاریخ ۲۸ فوریه و همچنین مصدومیت هاى پیاپى پس از آ ن نمى تواند یک مهره کارآمد براى مسابقات جام جهانى آلمان باشد خصوصاً اینکه لیپى در پست او مى تواند از اینتزاگى و کاسانو نیز استفاده کند. همچنین فرانچسکو توتى نیز پس از عمل جراحى که بر روى پاى چپش انجام داده در شرایط بسیار بهترى به سر مى برد و روند بهبودى بسیار امیدوارکننده اى را طى مى کند. اما خود ویرى به هیچ وجه نگران وضعیت آتى خودش در تیم ملى ایتالیا و رسیدن به مسابقات جام جهانى نیست. او که همواره از ناحیه زانوى پاى چپ مصدوم مى شود طى آخرین گفت و گوى خودش با نشریه اکیپ شرایط فیزیکى اش را ایده آل دانسته و در این ارتباط گفته است: «متأسفانه مصدوم شدن براى من به یک عادت تبدیل شده. از این نظر خیلى بدشانس هستم ولى هیچ نگرانى براى وضعیت جسمانى من وجود ندارد و به روزهاى آتى بسیار خوشبین هستم. در حال حاضر فقط به فکر از بین بردن مشکلاتم هستم و آمادگى خودم را به لیپى ثابت خواهم کرد. همه فکر مى کنند که مصدومیت من بسیار وخیم است و حتماً جام جهانى را از دست خواهم داد ولى به عقیده خودم آمادگى جسمانى من به نسبت خوب است و انگیزه بالایم براى شرکت در این مسابقات هم باعث مى شود تا زودتر به شرایط دلخواهم دست پیدا کنم. به محض اینکه لیگ فرانسه به پایان برسد به ایتالیا برمى گردم تا سرویس پزشکى تیم ملى هر کارى که لازم است را انجام بدهد. تمام برنامه هاى لازم ریخته شده و خیلى زودتر از آنچه که همه فکر مى کنند به تیم ملى باز خواهم گشت. من سال جدید را فقط با آرزوى حضورى درخشان در ترکیب تیم ملى آغاز کردم و هیچ عاملى نمى تواند من را از این هدف دور کند. شاید کمى بلندپروازى داشته باشم ولى همین تفکر است که مى تواند من را به خودنمایى برابر لیپى امیدوار کند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد