نگاهى به بازیهاى مهم امشب سرى A

اودینزه _ میلان
میلان امشب میهمان اودینزه است و براى ادامه رقابت با بیانکونرى چاره اى جز پیروزى در این مسابقه ندارد. در حالى که براى اودینزه هم این مسابقه اهمیت فراوان دارد. فوتبال با امید معنا دارد و اودینزه نمى خواهد این امید را از دست بدهد. تیم مدعى فصل پیش این فصل نه تنها هرگز در جمع صدرنشینان جایى پیدا نکرده بلکه اگر به همین روش ادامه دهد چاره اى جز فراموشى جام یوفا هم نخواهد داشت. میلان هم براى ادامه فصل به انگیزه و امید احتیاج دارد و کارلتو خوب مى داند این انگیزه با پیروزى امشب مى تواند دوباره احیا شود. در غیبت استام و گاتوزوى محروم آنچلوتى، سیمیچ را به جاى بازیکن هلندى و آمبروزینى را هم جانشین گاتوزو کرده است.
کاستاکورتا هم در ۴۰ سالگى همچنان روى فرم است و در این فصل در ۱۱ مسابقه ۶۸۰ دقیقه به میدان رفته است. او در مسابقه خداحافظى آلبرتینى ۳۴ ساله همچون یک بازیکن با انگیزه به میدان رفت و در سمت راست هم بهترین گزینه ووگل است. به نظر مى رسد بزرگترین مشکل آنچلوتى در خط حمله است. شوچنکو با ۲۲ حضور و ۱۶ گل، اینتزاگى با ۱۰ گل و جیلاردینو با ۲۶ بازى و ۱۵ گل هر سه آماده اند تا با فرمان سرمربى در میدان حاضر شوند.
میلان از ۱۶ سپتامبر ۲۰۰۱ تاکنون نتوانسته اودینه را شکست دهد و مارک یانکلوفسکى حالا با پیراهن روسونرى باید با اودینه دیدار کند. او در این باره مى گوید: «هرگز فکر نمى کردم اودینزه براى دوام بجنگد.»
هیچ بعید نیست که کارلتو امشب یک جایگاه ویژه براى او در ترکیب در نظر بگیرد. همچنین بازگشت پائولو مالدینى و بازى او در مسابقه امشب مى تواند شگفتى بزرگ باشد.
 
اینتر _ لاتزیو
اینتر هم امشب در خانه میزبان لاتزیو است. نراتزورى با تساوى هفته پیش میلان و یووه دو امتیاز مهم دشت کرد و پیروزى امشب مى تواند ارزشى بزرگ براى اینتر داشته باشد. در حالى که مانچینى امشب باید یک بار دیگر مقابل مردان سابقش صف آرایى کند. پندف بازیکن مقدونیه اى لاتزیو درباره این دیدار مى گوید: «مى دانم که اینتر خیلى رشد کرده من دوست دارم به آنها گل بزنم و پیروزم شوم. به هر حال این نتیجه مى تواند رضایت زیبایى براى من باشد.» پندف که سابقه حضور در اینتر را داشته درباره خاطرات آن روزها مى گوید: «من ۵ سال با آنها قرارداد داشتم اما هرگز حتى یک بازى هم حضور نداشتم.» مانچینى امشب باید از بین جولیو سزار و فرانچسکو تولدو یکى را انتخاب کند. خاویر زانتى پس از طى دوران محرومیت امشب دوباره به ترکیب بازمى گردد.
نظرات 7 + ارسال نظر
سهراب غفاری فر یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ق.ظ http://football-sorkh.persianblog.com

سلام... اول من عید نوروز رو جلو جلو به شما تبریک عرض میکنم و امیدوارم در سال ۱۳۸۵ موفق و سلامت باشید. بنده مدیر گروه فوتبال سایت پرشین بلاگ هستم و در لیست فوتبال ما الان ۲۳ وبلاگ قرار دارند اما هیچ کدومشون طرفدار اینتر نیستند... من میگم اگر شما بیایید در پرشین بلاگ و درخواست بدید که در لیست فوتال جای بگیرید بنده ۱۰۰٪ موافقت خواهم کرد... قربان شما... منتظر پاسخ شما هستم.

مرتضی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.juveischam.blogfa.com

سلام: .........
من یوونتوسی هستم ولی نظری که میدم ربطی به یوونتوسی بودنم نداره
به نظر من تا وقتی موراتی رئیس باشگاهتون باشه اینتر قهرمان نمی شه حتی ۱۰۰ سال دیگه
اخه کدوم عقل کلی با اون قیمتها میدوه دنبال بالاک ولی در کنارش بازیکنانی با یک دهم قیمت بالاک رو بی خیال باشه
حالا به این هرفها کاری ندارم
برای اینکه کل کل بالایی ها باقی بمونه میگم با جود یووه هم شما ۱۰۰ دیگه قهرمان نمیشین
به حر حال سال نو رو هم تبریک می گم که نگی چه بی تربیت بودی
به من هم سر بزن خوشحال می شم
موفق باشید و سر بلند
امیدوارم حداقل نایب قهرمان بشین

پیمان رونالدینهو یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ق.ظ http://barcelonafans.blogsky.com

سلام
وبلاگ شما خیلی جالبه.
خوشحال می شم شما هم یه سری به وبلاگ من بزنید و
اگر مایل باشید تبادل لینک کنیم. من لینک وبلاگ شما رو قرار می دم شما هم اگه دوست داشتی لینک وبلاگ منو بزار تو وبلاگت.
موفق باشید.

هم آوا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.hamava005.blogsky.com

با درود خدمت شما
حلول سال 1385 و فرا رسیدن نوروز باستانی را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم و آرزو می کنم که سال جدید برایتان سرشار از سربلندی و پیروزی در تمام مراحل زندگی باشد.
ضمنا وبلاگ انجمن بنا به دلایلی مدتی تعطیل شده بود که از امروز سعی می کنم باز هم خدمت دوستان باشم.
منتظرتون هستم و خدا پشتیبانتان باد

هم آوا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.hamava005.blogsky.com

سلام و وقت بخیر
تیتری که وبلاگ نویسان روز 13 فروردین در وبلاگشان کار خواهند کرد و به دیگر وبلاگ نویسها هم خبر خواهند داد:
{وبلاگ نویسان ایران؛ با روبان سیاه سبزه های خویش را به آب خواهند سپرد تا خواهان آزادی زندانیان سیاسی شوند}
توضیحات بیشتر : www.hamava005.blogsky.com
سربلند و پیروز باشید

سید مسعود چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.chelsefc.blogfa.com

سلام
خوبی
چه خبر بابا پیدات نیست
کجایی
به امید فینالیست بودن اینتر

s پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.chelsefc.blogfa.com

سلام
بابا کجایی
وبم ریخته به هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد